środa, 12 października 2016

4. Nie wiem, stary.

Dominik's POV
Widziałem ją tylko przez chwilę, gdy tylko zszedłem na dół wybiegła. Musiałem się od razu dowiedzieć o co chodzi.
- Kyle, powiedz mi co się stało. - powiedziałem stanowczo.
- Ja nie wiem... - powiedział.
- Jak to nie wiesz, stary?! Moja dziewczyna przychodzi do ciebie cała zapłakana, a gdy tylko mnie widzi to ucieka. - bolało mnie to ,że to do niego przychodzi ze swoimi problemami a nie do mnie.
- Naprawdę nie wiem, stary, miała mi powiedzieć, ale gdy tylko się pojawiłeś to wybiegła.
Westchnąłem. Wyszedłem z domu swojego kumpla i od razu pokierowałem się do domu swojej dziewczyny. Zadzwoniłem do drzwi ,ale otworzyła mi jej matka. - Dzieńdobry, czy jest może Patrycja w domu? - zapytałem od razu.
- Nie, przed chwilą wyszła, ale jak chcesz ,to możesz na nią zaczekać.
- To ja się z nia później najwyżej skontaktuję, do widzenia. - powiedziałem. Nie zamierzałem czekać, wiedząc ,że musi być gdzieś w okolicy zacząłem ją szukać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz